21 Φεβ 2011

Η ΝΕΑ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ Π.Ο ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

http://xathess.blogspot.com/

Δράση του Πυρήνα Κιλκίς κατά της ανεργίας και της ανθελληνικής οικονομικής πολιτικής






 

 

Μετά την πρώτη ανοιχτή συγκέντρωση του ΠΥΡΗΝΑ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΝΟΜΟΥ ΚΙΛΚΙΣ ακολούθησε πολύωρη δράση στο κέντρο του Κιλκίς με θέμα την οικονομική εξαθλίωση του Έλληνα και την απουσία σοβαρής οικονομικής πολιτικής που συμβάλλει στη διαρροή ελληνικού χρήματος στο εξωτερικό (Βουλγαρία, Σκόπια). Κατά τη διάρκεια της παρέμβασης μοιράστηκαν εφημερίδες κι άλλο ανάλογο υλικό για πάνω από 2 ώρες με αποτέλεσμα να γίνει αισθητή η παρουσία μας και να έρχονται κάτοικοι ζητώντας να τους δώσουμε εφημερίδες και φυλλάδια για να μπορέσουν και αυτοί με τη σειρά τους να δώσουν στους χώρους όπου εργάζονται ή έχουν κοινωνικές συναναστροφές. Η απήχηση που είχαμε ως ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ήταν αναμενόμενη μιας και το Κιλκίς τελεί υπό κατοχή όπως και η Σέρρες...

Πριν μερικά χρόνια η Βουλγαρία μπαίνοντας στην Ε.Ε είχε το δικαίωμα να διακινεί προϊόντα και υπηρεσίες χωρίς δασμούς και διαβατήρια με χώρες-μέλη της Ε.Ε. Δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς τη ροή χρημάτων βάσει των εισαγωγών και εξαγωγών που δημιουργήθηκε με τη διαφορά δυναμικού που είχε η ακριβή Ελλάδα και η κατά πολύ φθηνότερη Βουλγαρία. Παράδειγμα, η αγορά σίτου. Το Ελληνικό μαλακό σιτάρι (αλευροποίησης) είχε τιμή παραγωγού 0.18 ευρώ/κιλό και για να φθάσει στον έμπορο έπρεπε να πληρωθεί "αέρας" για τη συγκέντρωση, τη μεσιτεία, τη μεταφορά κ.λ.π...Βουλγαρικές εταιρείες όμως έφερναν το σιτάρι με 0.08 λεπτά/κιλό. Επίσης τα ρούχα, τα παπούτσια, τα ηλεκτρικά ήδη κι άλλα διάφορα μπορούσες να τα βρεις στη μισή τιμή και λιγότερο, σε μαγαζιά που απέχουν από το Κιλκίς περίπου μισή ώρα.
 
Το πρόβλημα όμως διογκώνεται με ένα σκάνδαλο. Το σκάνδαλο αυτό λέγετε Σκόπια. Τα Σκόπια τα οποία δεν ανήκουν καν στην Ε.Ε. έχουν κι αυτά το προνόμιο οι πολίτες του να μπαινοβγαίνουν στην Ελλάδα μόνο με την ταυτότητα τους για εργασία! Αν κάποιος κάνει το δρομολόγιο από τον συνοριακό σταθμό της Δοϊράνης μέχρι το κέντρο της Θεσσαλονίκης από την οδό Λαγκάδα, θα διαπιστώσει ότι τις πρωινές ώρες ότι τα οχήματα είναι με ελληνικές και σκοπιανές πινακίδες. Μπαίνουν με την ταυτότητα τους στην ελληνική πλευρά και πηγαίνουν είτε στην βιομηχανική του Σταυροχωρίου Κιλκίς, είτε στην βιομηχανική της Σίνδου και Καλοχωρίου Θεσσαλονίκης, είτε και μέσα στην Θεσσαλονίκη. Τα μεροκάματα τους αγγίζουν περίπου τα 15 ευρώ (''μαύρα'' φυσικά), μισθός αρκετά ικανοποιητικός για τα δεδομένα τους, εάν αναλογιστούμε ότι ο μισθός ενός δημοσίου υπαλλήλου εκεί φτάνει τα 200 ευρώ μηνιαίως. Έτσι οι Έλληνες μένουν άνεργοι, το κράτος δεν εισπράττει φόρους, τα ασφαλιστικά ταμεία δεν παίρνουν εισφορές και οι εταιρείες πληρώνουν άτομα τα οποία παίρνουν τα χρήματα και τα εξάγουν στα Σκόπια χωρίς να υπάρχει συνέχεια στον κύκλο της αγοράς.
Τα μαγαζιά κλείνουν, οι Έλληνες, λόγω οικονομικής κρίσης και οικονομικού πλεονεκτήματος σε γειτονικές χώρες περνάνε τα σύνορα για να βάλουν βενζίνη ή για να προμηθευτούν άλλα αγαθά. Αλλά δεν είναι μόνο οι τιμές που τους ωθούν σε κάτι τέτοιο, είναι και οι ανύπαρκτες υποδομές, υποδομές που οι γειτονικές χώρες έχουν δημιουργήσει για να προσελκύσουν το ελληνικό καταναλωτικό κοινό, γνωρίζοντας την πλήρη απουσία τους επί ελληνικού εδάφους.